Subject: FW: IMO/FAL 48 – EL submission regarding an Update on the ongoing process to amend the International Health Regulations (2005)(IHR).
From: "Anastasia Hohrjakova" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Teemo Toomsalu" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 17:32:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kliimaministeeriumile on edastatud seoses eelseisva Rahvusvahelise 
Mereorganisatsiooni (IMO) hõlbustuskomitee kohtumisega liikmesriigilt 
(Kreekalt) pöördumise, millega informeeritakse muudatustest Maailma 
Terviseorganisatsiooni Rahvusvahelistes Tervise-Eeskirjades (IHR). Kuna 
muudatused IHR-s toovad kaasa ka vajaduse muuta IMO Rahvusvahelist 
mereliikluse hõlbustamise konventsiooni, siis liikmesriike (sh Eestit) 
kutsutakse pöördumist toetama/teadmiseks võtma.

Palume edastada käesolev kiri ning dokumendid pädevale osakonnale 
ülevaatamiseks ning arvamuse avaldamiseks. Juhul, kui Eesti peaks otsustama 
toetada Kreeka pöördumist, siis peaksime sellest teada andma hiljemalt 31. 
jaanuar.

Parimate soovidega,

Anastasia Hohrjakova
Merendusosakonna õigusnõunik
Kliimaministeerium
 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

+372 55650595

Suur-Ameerika 1, Tallinn

From: Vasileios Theocharidis <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 24, 2024 1:17 PM
Subject: IMO/FAL 48 – EL submission regarding an Update on the ongoing 
process to amend the International Health Regulations (2005)(IHR).

Dear Colleagues,

Good morning!

As your Maritime Transport Attachés have already been informed, Greece will 
submit a draft document for consideration at the 48th session of the IMO 
Facilitation Committee, under agenda item 19 - Any Other Business (AOB). 
Please find the attached document.

The purpose of this submission is to update the Committee on the ongoing 
Member State-led process at the World Health Organization to amend the 
International Health Regulations (2005) (IHR). These amendments may 
potentially necessitate future changes to the Annex of the FAL Convention.

Greece kindly invites interested Member States to take note of or support 
the draft.

Member States willing to join as Co-Sponsors of the draft are encouraged to 
contact Lieutenant Commander HCG Syrigos at [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
(cc  <mailto:[email-masked]> [email-masked]) no later 
than Wednesday, January 31, 2024.

We appreciate your prompt attention to this matter.

Thank you in advance for your cooperation.

Should you require any further clarification, our Maritime Transport 
Attaché, Lieutenant Commander (HCG) Eleftherios Valergakis (cc'd), remains 
at your disposal.

Sincerely,Best regards,

VasilisVasileios Theocharidis

Mertens / COREPER I Coordinator

Permanent Representation of Greece to the E.U.

19-21, rue Jacques de Lalaing-1040 Bruxelles

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel: +32 255 156 36

Mob: +32 496 550 646

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.